بست فارسی

معرفی بهترین سایت های ایرانی

بست فارسی

معرفی بهترین سایت های ایرانی

رپورتاژ آگهی رایگان و مطالب top10

  • ۰
  • ۰

برترین شرکت های هواپیمایی ایران کدامند؟

مسافرت کردن یکی از لذت بخش ترین کار هایی است که انسان ها دوست دارند انجام دهند. مخصوصا در مواردی که خستگی های زیادی را احساس میکنند، دوست دارند با سفر کردن به جا های جدید، حال و هوایی تازه کنند و انرژی دوباره کسب کنند. احتمالا شما هم با ما هم نظرید که در اکثر مواقع، مسافرت کردن با هواپیما جذاب ترین و دوست داشتنی ترین نوع سفر کردن است که نسبت به بقیه روش ها، مزیت های فوق العاده ای را شامل میشود.

مسافرت با هواپیما باعث میشود که خستگی مسیر اصلا به چشم مان نیاید، در سریع ترین زمان ممکن به مقصد برسیم، از خدمات مختلفی بهره مند شویم و بسیاری دیگر از مزایای مختلف که هر شخصی با یک بار سفر کردن به وسیله هواپیما متوجه آن ها میشود. حالا که درباره سفر کردن با هواپیما و مزایای آن صحبت کردیم، دغدغه ای که به وجود می‌آید، انتخاب شرکت هواپیمایی مناسب و قابل اعتماد است که رضایت حداکثری مشتریان را در سال های اخیر کسب کرده باشد.

دقت کنید که اگر چه مسافرت با هواپیما میتواند تجربه ای جالب و متفاوت به نظر برسد، اما همه چی به شرکت هواپیمایی که انتخاب میکنید بستگی دارد. به همین دلیل ما در این مقاله، ابتدا به ویژگی هایی که بهترین شرکت های هواپیمایی باید داشته باشند اشاره میکنیم و در نهایت ۱۰ تا از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران را که محبوبیت بالایی در بین افراد دارند و جزو پر فروش ترین ها هستند، به شما معرفی میکنیم تا مشکلی در خرید بلیط سفرتان برای شما پیش نیاید و لذت بخش ترین سفر عمرتان را تجربه کنید.

اسامی شرکت های هواپیمایی ایران,برترین شرکت های هواپیمایی ایران,بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

ویژگی بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

جلب نظر تمامی افراد و کسب رضایت تمامی مشتری ها امری محال است که حتی اگر شرکت های هواپیمایی حداکثر تلاش خودشان را هم بکنند، باز هم نمیتوانند به آن برسند. چرا که ممکن است ویژگی که از نظر یک مشتری مزیت محسوب میشود، از نظر مشتری دیگر بسیار نا مطلوب باشد. به هر حال ما سعی کرده ایم تا چند مورد از بهترین ویژگی های شرکت های هواپیمایی، که از نظر اکثریت افراد، باید وجود داشته باشند را برای شما دسته بندی کنیم.

پذیرایی و خدمت رسانی

یکی از ویژگی هایی که نظر افراد مختلف را به خود جلب میکند، نحوه پذیرایی کردن و خدمت رسانی شرکت های هواپیمایی است. معمولا مسافرت کردن با هواپیما برای بسیاری از افراد استرس آور است و برترین شرکت های هواپیمایی ایران با خدمت رسانی درست به افراد، میتواند باعث از بین رفتن استرس شان و حفظ آرامش آن ها شود. هم چنین دادن هدیه های کوچک به بچه ها باعث ثبت یادگاری از شرکت هواپیمایی میشود و در مراجعه دوباره افراد تاثیر گذار خواهد بود.

کیفیت و ایمنی پرواز

در سفر هوایی بر خلاف سفر زمینی، خبری از ترافیک و تصادفات متعدد نیست. پرواز های هوایی اگر چه از امنیت بالایی برخوردار هستند و معمولا امن ترین وسیله حمل و نقل، هواپیما میباشد، اما در صورت بروز مشکل، بیشتر به چشم افراد می‌آید و باعث استفاده کمتر از هواپیما ها میشود. حال شرکتی که بتواند کیفیت هواپیما های خود را تایید کند و قبل از هر سفر، به خوبی هواپیما را چک کند، قطعا مسافران پرواز با کیفیت تری را تجربه خواهند کرد و سالم به مقصد خواهند رسید.

جلب اعتماد مشتری

قطعا یکی از فاکتور های مهمی که همه مسافران به آن توجه میکنند، نداشتن تاخیر و کنسلی پرواز ها است. تا حد زیادی این موارد کنترل نشده هستند و بستگی به آب و هوا دارند. اما شرکت های هواپیمایی باید سعی کنند که جلوی کنسل شدن پرواز ها به بهانه های مختلف را بگیرند. در ضمن قیمت گذاری مناسبی داشته باشند و قیمت ها را خیلی بالا تعیین نکنند.

برقراری ارتباط با مشتری ها

ارتباط گرفتن درست با مشتری ها نه فقط در زمینه بهترین شرکت های هواپیمایی ایران بلکه در هر شغلی لازم و ضروری است. رفتار افراد در ذهن ما ثبت میشود و باعث تصمیم گیری ما برای استفاده دوباره از خدمات و یا محصولات آن شرکت میشود. احتمالا برای شما هم پیش آمده که بعد از مراجعه به کارکنان یک کسب و کار برای حل مشکل، در صورتی که فرد با شما به خوبی ارتباط بگیرد، حتی اگر نتواند مشکل را حل کند، به شما حس خوبی میدهد و ترجیح میدهید که باز هم از همان جا استفاده کنید.

پس یکی از مهم ترین ویژگی های شرکت های هواپیمایی استخدام افرادی خون گرم و صمیمی است که به خوبی به تمامی سوالات مشتریان پاسخ دهند و هیچ گونه تندی و رفتار بدی از خود نشان ندهند.

قابلیت فروش بلیط آنلاین

در دنیای امروز همه ما سعی میکنیم که از وقت مان نهایت استفاده را ببریم و از خرید های آنلاین کمک بگیریم. منتظر ماندن در صف برای خرید بلیط هواپیما و یا هر چیز دیگری، جزو مواردی هستند که هیچ کدام از ما تجربه آن ها را دوست نداریم. پس بهترین شرکت های هواپیمایی باید از قابلیت فروش بلیط به صورت آنلاین برخورد دار باشند تا مسافران خرید راحتی را تجربه کنند.

معرفی ۱۰ تا از بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

در ادامه قصد داریم تا لیست بهترین شرکت های هواپیمایی ایران که از هر نظر برترین هستند را به شما معرفی کنیم.

بهترین شرکت های هواپیمایی ایران,بهترین شرکت هواپیمایی ایرانی,لیست بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی ایران ایر | Iran Air Airlines

اغراق نکرده ایم اگر که شرکت هواپیمایی ایران ایر را بهترین شرکت هواپیمایی ایرانی دانست که جزو قدیمی ترین ها هم محسوب میشود، بدانیم. تاسیس شرکت هواپیمایی ایران ایر در سال ۱۳۲۵ اتفاق افتاد و اولین فعالیت های این شرکت با نام هما (هواپیمایی ملی ایران) انجام شد. ایران ایر اولین پرواز خود را در مسیر تهران مشهد انجام داد. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر پرواز های مختلفی به بیشتر از ۴۰ مقصد، هم در داخل کشور از طریق فرودگاه مهرآباد و هم به خارج از کشور از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی دارد.

نام شرکت های هواپیمایی ایران,اسامی شرکت های هواپیمایی ایران,برترین شرکت های هواپیمایی ایران

طبق آمار های موثق، حدود هفت میلیون نفر در سال، شرکت هواپیمایی ایران ایر را برای سفر های خود انتخاب میکنند. پس همان طور که آمار ها میگویند، ایران ایر شرکتی بسیار موفق در جلب رضایت مشتری ها است. ایران ایر در حال حاضر ۱۷ فروند هواپیما دارد که تعدادی از آن ها برای جا به جایی مسافر و بعضی از آن ها هم برای حمل بار به کار گرفته میشوند.

چند تا از این هواپیما ها به صورت نو خریداری شده اند تا مسافران نگرانی از بابت مشکلاتی که ممکن است در اثر نقص فنی برای هواپیما پبش بیاید نباشند و سفر آرامی را تجربه کنند.

اسامی شرکت های هواپیمایی ایران,برترین شرکت های هواپیمایی ایران,بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی ماهان | Mahan Airlines

شرکت هواپیمایی ماهان که به عنوان بزرگ ترین شرکت خصوصی و برترین شرکت های هواپیمایی ایران شناخته میشود، در سال ۱۳۷۱ اولین فعالیت خود را آغاز کرد. ماهان همواره تلاش میکند تا از ناوگان های جدید و به روز استفاده کند و امنیت را برای مسافران خود به ارمغان بیاورد. فعالیت اولیه این شرکت هواپیمایی با دو فروند (واحد شمارش وسایلی مثل هواپیما) هواپیامای توپولوف صورت گرفت. سپس در کمتر از ده سال بعد، این شرکت موفق شد تا دو فروند هواپیمای ایرباس را نیز به مجموعه خود اضافه کند و توانایی جا به جایی مسافران بیشتری را داشته باشد.

اسامی شرکت های هواپیمایی ایران,برترین شرکت های هواپیمایی ایران,بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

آمار سالیانه جا به جایی مسافران از طریق شرکت هواپیمایی ماهان حدود پنج میلیون نفر است. این که هواپیمایی ماهان توانسته است به همچین رشدی در حمل مسافر برسد بی دلیل نبوده و این رشد را مدیون ارائه خدمات با کیفیت، کم ترین میزان تاخیر در پرواز ها، اهمیت به ایمنی پرواز ها و رعایت اصول و استاندارد های جهانی بوده است. یکی از خدمات جذابی که شرکت ماهان ارائه میدهد، تشکیل باشگاه مسافران است. با عضویت در این باشگاه به میزان مایل هایی که با هواپیمای ماهان طی میکنید به انواع کارت های کلاسیک، نقره ای، طلایی، طلایی پلاس و… دست پیدا میکنید و با استفاده از این کارت ها، از خدمات ویژه ای بهره مند میشوید.

اسامی شرکت های هواپیمایی ایران,برترین شرکت های هواپیمایی ایران,بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی کیش ایر | Kish Airlines

همه ما از جاذبه های دیدنی کیش مطلع هستیم و دوست داریم سفر به این مکان دیدنی را با بهترین شرکت هواپیمایی انجام دهیم. کیش ایر یکی از شرکت های بسیار موفق برای سفر های داخلی و خارجی به شمار می‌ آید. جالب است بدانید که اگر چه اولین فعالیت های این شرکت با اجاره کردن دو فروند هواپیما بوده است، اما امروزه این شرکت دارای ۷ فروند هواپیمای بوئینگ MD، ۲ فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ و ۲ فروند هواپیمای ایرباس A321 یعنی در کل ۱۱ فروند هواپیما میباشد و این پیشرفت را با تلاش های شبانه روزی برای بهبود کیفیت و خدمت رسانی و همچنین جلب نظر مثبت مشتریان به دست آورده است.

اسامی شرکت های هواپیمایی ایران,برترین شرکت های هواپیمایی ایران,بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی کیش ایر که در لیست بهترین شرکت های هواپیمایی ایران قرار گرفته اولین شرکتی در ایران است که موفق به کسب گواهینامه IOSA  شده است. گواهینامه آیوسا به ما اطمینان میدهد که شرکتی که برای پرواز انتخاب کرده ایم، از امنیت و اهمیت بالایی برخوردار است و آن ها را برای ما تضمین میکند.

اسامی شرکت های هواپیمایی ایران,برترین شرکت های هواپیمایی ایران,بهترین شرکت های هواپیمایی ایران

شرکت هواپیمایی قشم ایر | Qeshm Airlines

شرت هواپیمایی قشم ایر یکی دیگر از بهترین شرکت های هواپیمایی است که ادعا میکند در ارائه خدمات به مسافران و هم چنین رعایت کردن بالا ترین اصول و استاندارد های کیفی، بسیار حرفه ای عمل میکند و مشتریان را راضی نگه میدارد. البته که این موضوع توسط مسافرانی که با هواپیمایی قشم ایر پرواز داشته اند مورد تایید قرار گرفته و رضایت آن ها، با کیفیت بودن این شرکت را به ما اثبات میکند.

 

 

ادامه در سایت بست فارسی

 

  • ۰۲/۰۸/۲۰
  • best farsi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی