بست فارسی

معرفی بهترین سایت های ایرانی

بست فارسی

معرفی بهترین سایت های ایرانی

رپورتاژ آگهی رایگان و مطالب top10

  • ۰
  • ۰

 

بهترین سایت پزشکی ایران کدامند؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از کسب و کار ها برای افزایش خدمت رسانی و کسب سود بیشتر به ارائه ی خدمات اینترنتی اقدام کرده اند و این موضوع به دلیل استقبال مخاطبان در حال توسعه روز افزون است.

بسیاری از افراد به دلیل مشکلات ناشی از مراجعه ی حضوری به پزشکان، ترجیح می دهند در منزل تحت معالجه قرار بگیرند به همین دلیل ارائه ی خدمات پزشکی آنلاین در سر تا سر جهان حضوری پررنگ در فضای اینترنت دارد.

اغلب ما از فضای بیمارستان ها وایب خوبی دریافت نمیکنیم و دوست داریم تا حد ممکن از درمان های خانگی استفاده کنیم تا بهبود یابیم. اما امروزه با وجود اکثر بیماری های مختلفی که با توجه به عوض شدن سبک زندگی افراد، امکان دچار شدن به آن ها به شدت افزایش یافته است، نمیتوانیم به راحتی و صرفا با دانش محدود مان بیماری را تشخیص دهیم. چرا که اکثر بیماری ها علائم مشابه با یکدیگر دارند و باعث سردرگمی ما میشوند.

از طرف دیگر، دارو های مورد استفاده برای هر نوع بیماری، مخصوص به همان است و در صورت مصرف اشتباه دارو، علاوه بر حل نشدن مشکل اصلی مان، به مشکلات دیگری هم مبتلا میشویم. پس قطعا نیاز داریم تا توسط پزشک معاینه شویم و با تشخیص پزشک، روند دارو درمانی را شروع کنیم.

اما چه خوب میشد اگر راهی بود تا بدون این که به بیمارستان مراجعه ای داشته باشیم، بتواینم با دکتر مد نظرمان ارتباط برقرار کنیم. خوشبختانه امکان این کار توسط به وجود آمدن سایت های آنلاین پزشکی، فراهم شده است. برای این کار تنها لازم است وارد بهترین سایت های پزشکی ایران شوید.

در ادامه درباره فرایندی که باید برای ویزیت شدن آنلاین طی کنید به شما اطلاعات لازم را میدهیم و در نهایت ۱۰ تا از بهترین سایت های پزشکی ایران را به شما معرفی میکنیم.

بهترین سایت های تخصصی پزشکی,بهترین سایت های مقالات پزشکی,بهترین سایت های پزشکی

مشاوره پزشکی آنلاین

در گوگل انواع اطلاعات درباره بیماری های مختلف و علائم آن ها وجود دارد. کافی است تا شما بعد از احساس بیماری، علائمی که دارید را در گوگل سرچ کنید تا لیستی بلند بالا از بیماری های که ممکن است به آن ها دچار شده باشید را به شما نشان دهد. اما نکته این جاست که شما صرفا با خواندن چند مقاله نمیتوانید به طور قطعی و درست تشخیص بیماری را انجام دهید.

علاوه بر این با گوگل کردن علائم، طیف مختلفی از بیماری ها به شما نشان داده میشود که میتواند باعث از دست رفتن اعتماد به نفس شما و خراب شدن روحیه تان شود. برای مثال شما با سرچ کردن “دل درد” در گوگل، مشکوک به انواع بیماری ها مثل زخم معده، آپاندیس، عفونت، سنگ کلیه و حتی بیماری های قلبی میشوید. شما با فکر کردن به این که دچار این بیماری ها شده باشید، قطعا استرس میگیرید. در حالی که ممکن است مشکل شما تنها یک دل درد ساده باشد که بعد از چند ساعت رفع شود.

از جمله مزایای ارائه ی خدمات پزشکی آنلاین این است که می تواند ضمن تامین آسایش بیماران، روش های درمان با کیفیت مطلوب را در اسرع وقت برای سلامت افراد فراهم نماید.

مزایای استفاده از مشاوره پزشکی آنلاین

مشاوره پزشکی آنلاین مزایای زیادی را در بر میگیرد. در ادامه بیشتر به آن ها پرداخته ایم.

به راحتی در دسترس تان قرار دارد.

برای این که با پزشک ارتباط بگیرید، کافی است تا به سایت هایی که در ادامه به عنوان بهترین سایت های پزشکی ایران معرفی کرده ایم، وارد شوید. نوع متخصصی که میخواهید شما را ویزیت کند انتخاب کنید. شرح مختصری از بیماری تان را بنویسید. تایم مشاوره با شما هماهنگ می‌شود و به راحتی در چند ساعت آینده، تحت نظر پزشک قرار می‌گیرید.

البته قبل از انجام این موارد بهتر است که شرایط و قوانینی که سایت تعیین کرده است را مطالعه کنید تا در صورت وجود شرایطی ناسازگار با شرایط شما، مشکلی برای تان پیش نیاید.

مورد بعدی این که اگر میخواهید پزشک، کودک شما و یا افراد مسن اطرافتان را معاینه کند، قطعا ویزیت آن ها به طوری که خودتان وقت را تعیین کرده باشید راحت تر است تا این که بخواهید مدت ها منتظر رسیدن نوبت خود پشت اتاق دکتر بمانید.

هزینه کمتری را در بر میگیرد.

هزینه مشاوره پزشکی آنلاین بسیار کم تر از مشاوره حضوری است. علاوه بر هزینه ای که صرف ویزیت میکنید باید هزینه های دیگر مثل هزینه رفت و آمد تان را هم در نظر بگیرید. مشاوره آنلاین هر جایی که باشید میتواند انجام شود و نیازی به هزینه های اضافی رفت و آمد ندارد.

میتوانید با پزشکان خبره ارتباط بگیرید.

قطعا بار ها نام پزشکانی که در زمینه تخصص شان بسیار عالی عمل میکنند، به گوشتان رسیده است. میزان محبوبیت بعضی از پزشک ها به قدری بالاست که افراد، حتی به شهر دیگری برای ویزیت شدن توسط آن ها سفر میکنند. اما با مشاوره پزشکی آنلاین شما می‌توانید خیلی راحت با پزشک های خبره و ماهر، در شهر خودتان و حتی در خانه‌ تان ارتباط بگیرید.

علاوه بر این، افرادی که در شهر های کم جمعیت و مخصوصا روستا ها زندگی میکنند، اغلب دسترسی بسیار محدودی به پزشک های متخصص دارند. مشاوره آنلاین این امکان را فراهم میکند تا هر شخص بدون در نظر گرفتن محل زندگیش بتواند توسط پزشک مد نظرش، ویزیت شود.

امکان انتقال ویروس و بیماری از بیمار های دیگر در بیمارستان

میدانیم که مطب ها یک محیط مستعد آلوده بودن به انواع بیماری ها هستند و بیمارانی که در آن جا حضور دارند، میتوانند بیماری های مختلف را منتقل کنند. با نشستن در کنار بقیه بیمار ها در صف ویزیت، با توجه به نوع مشکلی که دچار آن شده اند، احتمال این که بیماری را به شما هم انتقال دهند زیاد است. اما در مشاوره آنلاین شما در محل زندگی تان قرار دارید و ارتباط شما با هر گونه ویروس و میکروبی قطع میشود.

راحت بودن مشاوره پزشکی آنلاین برای دکتر ها

مزایای مشاوره آنلاین نه فقط برای بیماران بلکه برای دکتر ها هم فوایدی را در پی دارد. پزشک در خانه خود یا در هر محل دیگری که برای انجام کارش در نظر گرفته است، مینشیند و از طریق گوشی همراهش مریض را معاینه میکند. به این صورت پزشک کمتر به بیماری هایی که ممکن است از مریض بهش برسد، دچار میشود و زندگی سالم تری را از طریق مشاوره پزشکی به صورت آنلاین تجربه میکند.

بست فارسی در این مقاله اطلاعات مفیدی را درباره بهترین سایت های پزشکی ایران در اختیار شما که فکر سلامتی خود هستید قرار می دهد.

  • ۰۲/۰۸/۱۴
  • best farsi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی